sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Huomenta!


..tai päivää!
Minä olen tosin herännyt vasta kahdeltatoista(ups), ihanat kiireettömät sunnuntait.
Sunnuntai taitaa olla nykyään mun lempipäivä. Sillon kaikki on aina niin levollista, vaikka olisikin riekkunut töissä ja muissa jutuissa koko viikon. Ja vaikka tietäisikin, että seuraavasta viikosta tulee kanssa yhtä aherrusta. Ja ensi viikosta tulee. Nyt on ladattava akut täyteen. Kerron teille vielä erikseen ensiviikon  tapahtumista.
Sunnuntain parhautta lisää myös, että TV:stä tulee paljon sisustus- ja puutarhaohjelmia, loistavia inspiraation lähteitä.
Tänäänpä aionkin noudatan jo perinteeksi tullutta sisustussunnuntai puuhailua. Leppoisesti "volat kaakkoon", lökärit jalkaan, tukka nutturalle, mattopuukko käteen ja tapetteja repimään ;) Sanoo kuka mitä sanoo, mutta minä räjäytän tuon pikkuhuoneen!
Joskus saan ehkä teillekin sitten kuvata tuon huoneen muutoksen. Se on meinaan tällä hetkellä ihan kamala.



Nämä meidän kissakaverit ei jaksa enää välittää mun touhuiluista, ovat vissiin tottuneet ;)

Aurinkoista sunnuntaita kamut! <3

-moonainen-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti